Sposób na sukces czyli krówki

Różne są marketingowe metody na sukces firmy. Z pewnością trzeba zrobić coś, by zyskać lojalność klienta i przywiązać go do marki. Jak to zrobić? Najwięksi potentaci w swoich branżach chyba niechętnie podzielą się sposobami-pewniakami, a więc mniejsze firmy muszą testować różne rozwiązania samodzielnie i wyciągać wnioski – co się sprawdziło, a co było niewypałem. Wydaje się, że cukierki – krówki sprawdzą się doskonale jako wabik, który spowoduje u klienta uśmiech na twarzy oraz spowoduje, że klient będzie z chęcią wracał do firmy, z którą wiążą go tak pozytywne wspomnienia.

Z czym kojarzą się krówki?

Krówki to słodycze doskonałe. Są słodkie – a więc dostarczają zastrzyku energii. Ich cechą charakterystyczną jest fakt, że niesamowicie się ciągną – to wyróżnia je spośród innych słodyczy. A po trzecie – są po prostu pyszne i skradły już serce wielu milionów ludzi. Kiedy Polacy jadą w odwiedziny za granicę, zazwyczaj biorą ze sobą jako podarunek ptasie mleczko i właśnie krówki. Nigdzie na świecie nie ma takich krówek jak w Polsce. Bo polskie krówki – chodzi tutaj o słodycze, a nie o zwierzaki – są doskonałe. Nie ma osoby, która by nimi pogardziła, stwierdzając, że to nic takiego i o co tyle hałasu. Krówki to słodkości wyjątkowe, niepowtarzalne, nie do podrobienia.

Smaczne ciągutki

Skoro więc krówki są tak doskonałe, warto wykorzystać je w celach marketingowych, szczególnie, współpracując z kontrahentami zagranicznymi. Krówki mogą stać i czekać na kontrahentów na przykład w sali konferencyjnej czy też przy recepcji. Jeżeli nie zostaną zauważone, pani recepcjonistka może delikatnie zachęcić do ich skosztowania. Jednak nic na siłę. Każdy, kto spróbuje krówek, z pewnością będzie chciał więcej i więcej. Cukierki z logo firmy to świetny pomysł z punktu widzenia marketingu. Skojarzenia z marką będą tylko i wyłącznie pozytywne – jak mogłoby być inaczej? Krówki potocznie nazywane są przez ich zwolenników ciągutkami, a zatem niekoniecznie przeznaczone są dla osób, które noszą aparaty ortodontyczne – jednak – przecież można szybko ukryć się w łazience i umyć zęby po degustacji krówek. Nie ma z tym najmniejszego problemu.

Wyjątkowa obsługa klienta

Cukierki, na których nadrukowano logo firmy, to doskonały pomysł, aby dołączyć je do zamówień klientów w sklepach z każdym możliwym asortymentem. Jest to pewna osłoda dla klientów, coś słodkiego, podziękowanie za złożenie zamówienia. Każde złożone przez klientów zamówienie to oznaka ogromnego zaufania. Dzisiaj, w świecie ogromnej konkurencji to naprawdę wyróżnienie, kiedy klient decyduje się zaufać danej firmie i pozwolić jej zarobić, ale też przekazać swoje dane osobowe i swoje preferencje. Dlatego też klienci zasługują na słodką krówkę. Z pewnością jest to jeden z elementów przywiązywania klienta do marki. Klient będzie pozytywnie kojarzył firmę. Takie małe gesty składają się na wielki sukces, który prędzej czy później przyjdzie do każdej firmy, która będzie od początku stawiała na wysoką jakość swoich towarów lub usług oraz na wyjątkową obsługę klientów.

About the Author

You may also like these